Jak připojit HDD z NB do PC?

Libor libor.kozak na tiscali.cz
Středa Prosinec 21 22:57:59 CET 2011

No klasicky 5 a 12V jako kdyby byl disk zapojen v PC, pouze SATA nebo
PATA konektor se zapoji do redukce a do USB.

no to jsem prehledl, ale je toho na ebay spousty i s posilanim do CZ,
staci pohledat.

http://www.ebay.com/sch/Serial-ATA-SATA-eSATA-/74941/i.html?rt=nc&LH_BIN=1&_nkw=sata+to+usb+adapter&_trksid=p3286.c0.m301

http://www.ebay.com/itm/USB-2-0-IDE-SATA-5-25-S-ATA-2-5-3-5-Adapter-Cable-/280635527575?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item41572e5197