Napajeci obvody zakladnich desek

bosorka.p na seznam.cz bosorka.p na seznam.cz
Středa Prosinec 21 17:56:57 CET 2011

Ono snad ani nejde o znacku jako o reseni standby zdroje.  Problematicke jsou vsechny standby zdroje, ktere nemaji zpetnou vazbu ze sekundaru pres optron, ale pres vinuti na trafu. Jak jsem jiz psal, pokud vysycha C na tomto vinuti klesa i zpetna vazba a roste napeti, ktere zdroj dava. K dokonalosti to dotahl jisty nejmenovany vyrobce, ktery jeste ke vsemu prehodil polaritu u techto C, takto vyladele zdroje dokazali PC zapalit :-)

Mrknout zda to neni vas pripad a pokud je vymenit prislusny elit na primaru pomocneho zdroje za kvalitni lowESR, klidne vyssi kapacity.

PB

>No, vzhledem k tomu, ze se prave chystam vymenit streva doma ve dvou
pocitacich (MB, CPU, RAM), tak bych Vam byl vdecny za informaci co za
zdroj to bylo. Ted jste me nahlodal, jestli jsem nemel rovnou koupit
nove zdroje :(.

Mate nekde nejakou predstavu, ktera znacka zdroju neni uplny lowend
likvidujici pripojeny HW? Mam v jednom stroji Seasonic SII, ale v jednom
ze stroju kde menim streva je Eurocase, ktery ve me uplne duveru
nevzbuzuje.

Dneska jsem otevrej CZC a docetl se, ze Fortron dela pro Eurocase, to me
taky docela dorazilo :).
http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=66061

U tohodle Fortronu napr pisou:

    Model AX350-60APN je určený pro domácí i pracovní stanice
    a poskytuje maximálním výkon 350 W. Přepěťová omezuje maximální
    výstupní napětí na 6.4, 4.6, 15.5 V při standardních 5, 3.3 resp 12
    V. Následuje omezení maximálního proudu a nakonec ochrana proti
    zkratu, která automaticky vypne zdroj při vzniku jakéhokoliv
    problému podobného typu. Aktivní PFC (Power Factor Correction) je
    v této kategorii spíš nadstandardním vybavením.

Tedy ochrany by - alespon podle popisu mit mel.

--
Zito