RE: RE: Jak připojit HDD z NB do PC?

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Středa Prosinec 21 08:03:38 CET 2011

Chova se to jako uplne obycejny USB disk, jestli to bezi i pod Linem jsem nezkousel, ale predpokladam, ze ano. Je to IMHO obvodove totez, co davaji do vsech prenosnych USB disku, akorat to neni zabudovane v uhledne krabicce a umi to jak PATA, tak SATA (dokonce na tom odkazu je obrazek se zapojenymi obema disky, ale osobne jsem to nikdy nezkousel).  Driver bude asi potreba pouze pod Win95/98, vsechny novejsi to vidi hned po zastrceni do USB.

Detailneji jsem to nezkoumal, ja to pouzivam opravdu ciste na presuny obsahu starych disku, kdyz nekomu instaluji novy pocitac.

Jakub Serych