Napajeci obvody zakladnich desek.

bosorka.p na seznam.cz bosorka.p na seznam.cz
Úterý Prosinec 20 23:05:53 CET 2011

Pokud se vetraky totoci ihned po pripojeni napajeni vypada to na klasicky problem Standby zdorje.
Nejcasteji jim trpi zdroje s zpetnou vazbou pres vinuti trafa, z ktereho se napaji elit na primaru, kdyz elit vyschne dava zdroj vice nez ma a odrache desku. Oprava zdroje jednoduch povymenovat kondiky, ale desce jiz nepomuze nic, pokud odesla.
Zmerte napeti zdroje, jak zde nekdo psal.

PB

>No ona ta deska jela v pohode, vse fungovalo jak ma. Po pripojeni na ten
puvodni zdroj se chova jak ta vadna.
Ted pripojim novy zdroj, zapnu sitovy vypinac a hned se rozebehnou
ventilatory aniz bych mackal power-on, ale deska je mrtva, na monitoru
nic neni a pokud treba vyndam RAMky tak ani nepiska (to jsem zkousel na
te stare, na teto jeste ne). CMOSku jsem mazal, baterku vyndaval - na obou.
Na netu jsem moc nenasel, ale podle vseho jde POWER switch primo na
chipset a ten pak spina ATX zdroj. Takze to asi vzalo chipset, tipuju
southbridge VT8237.

Martin Hanek