OT: Napajeci obvody zakladnich desek.

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Úterý Prosinec 20 20:38:58 CET 2011

Dobry vecer,
mate zkusenosti jak jsou delane napajeci obvody zakladnich desek a
ovladani ATX zdroje?
Mam tu stare mrtve PC se zdrojem, po zapnuti do zasuvky se roztoci
ventilatory, ale nenajede. Sehnal jsem jinou funkcni desku, pripojil
jsem ji bohuzel na puvodni zdroj a chova se stejne. Po zapnuti site se
hned rozebehne, obraz na monitoru nenajede, deska nepiska, neda se
vypnout. Procesor, pameti a grafika jinde jedou.

Vim ze to moc nema cenu resit, ale jsem na sebe nastvany, ze jsem
odpraskl tu dobrou desku. Podle me tam vlitlo z toho zdroje nejaky
spatny napeti, tipuju 5V stand-by. Ktere obvody to ridi?

--
Martin Hanek