ot: u modreho slona

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Úterý Prosinec 20 18:26:52 CET 2011

dobry vecer.
me zase zaujalo, kdyz prijde na radu "skolak"(bezne i s podpornym teamem :-)) a z nejakeho chytreho_placateho_telefonu tlumoci pres pult svoje prani.
no a protoze se to nejak spatne cte a do telefonu to datloval on sam, tak ta domluva je tragicka :-).
nervozni prodavac ceka, nez ze sebe "chlupata deka" s fonem neco dostane, na doplnujici otazky, telofonista vetsinou nevi co odpovedet, tak
se radi s tim teamem za zady .. atd. no a ja cekam v rade s papirkem, objednaci cisla + pripadne nahrady, vsechno overeno na webu ze "skladem" ...
a trpim :-).
no neni to moc casto, jen kdyz je potreba zehlit nejakej prusvih a spatne se objednal farnell ....
zivot je boj a s elektronikou je to jeste o stupen dobrodruznejsi :-).
t.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of René Damek
Sent: Tuesday, December 20, 2011 6:02 PM
To: HW-news
Subject: Re: ot: u modreho slona

Kdysi jsem nakupoval v prodejnách TESLA v UL, TP, DC a tehdy to vždy fungovalo tak, že člověk přinesl papírek se seznamem. Ženská
(zpravidla) s ním odběhla, přinesla co bylo skladem a debata byla akorát kvůli náhradám.
Jaké bylo moje překvapení, když jsem jednou zavítal do prodejny v Brně a v Plzni a viděl, že prodavač žádný lístek nechce a hulákají si se zákazníkem přes celou prodejnu. Byl to omyl nebo to takhle dnes funguje ? To je dotaz pro ty co, chodí na nákup k pultu.

RD