Jeste k tonerum do tiskaren...

Kamil Rezac krezac.conf na gmail.com
Úterý Prosinec 20 13:35:21 CET 2011

Ona je potiz, ze tiskarna se spravnym typem inkoustu a suplikem na CD
se snad u nas neprodava. Zkousel jsem predelat tu nejlacinejsi, aby
skrz deska projela, pouzitelne to bylo, ale potom, co to tyden stalo,
hlavy zaschly a konec ("tesneni" kryjici v klidu hlavu vypadalo
primackle, ale asi nebylo dost).

KR