Baterie

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Úterý Prosinec 20 13:32:30 CET 2011

Vsechny konspiracni teorie vynechavaji fakt o vyrobe. Pokud se objevi nove
zazracne baterie bude nutne vyrobit miliardy baterek, stovky milionu aut,
miliony trafostanic, tisice elektraren atd  A na to vse je potreba obrovske
mnozstvi ropy, takze ropna lobby je v pohode.

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Petr Kubáč" <petrkubac na 802.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, December 20, 2011 11:58 AM
Subject: Re: Baterie

> Až se povede konečně rozběhnout tokamak, už tohle taky platit nebude.
> Ostatně až bude dost energie z jaderné fůze, asi nebude problém aby auta
> jezdily na vodík. Do nádrže se pak vejde energie víc než dost.
> Anděl

Nechci rozvijet konspiracni teorie, ale vodikovy pohon mel podle mne spise
marketingovou ulohu - ropne a automobilove firmy potrebovaly predvest "jak
jsou zelene" - ale ukazat to na technologii, ktera nikdy nebude prakticky
pouzitelna aby se nenarusil dosavadni byznys.

Potiz kapalneho vodiku je v tom, ze litr alkoholu, benzinu, cukru, veproveho
sadla - cehokoliv co obsahuje CH2 - zakladni uhlovodikovy element obsahuje
vice vodiku nez samotny zkapalnely vodik a to jeste se to da skladovat pri
atmosferickem tlaku a teplote mistnosti !!!

Dokonce i priroda rozklada vodu fotolyzou v zelenych rostlinach - a aby se
nemusela otravovat s vodikem tak jej rychle vaze na CO2 za vzniku cukru

Tedy pokud nekdy rozbehneme jadernou fuzi tak se spise vyplati vazat vodik
na CO2 a produkovat methanol - i ten obsahuje v litru vice vodiku nez cisty
kapalny vodik - slysel jsem nedavno hezkou prednasku jak by to mohlo vypadat
na Google Tech Talks - tady http://www.youtube.com/watch?v=2emKoMgZ03U

Zdravi Petr Kubac