Prodam MINI2440 3.5" LCD

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Prosinec 20 13:17:22 CET 2011

Nikdo nic? Ani za 1500Kč? Tak já to tedy asi zahodím na Aukro, co se dá
dělat.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Pavel Kutina" <hw na prelude.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, December 19, 2011 1:07 PM
Subject: Re: OT - prodam MINI2440 3.5 a 7" LCD

Dobrý den,

protože jsem s mini2440 nějak nepohnul (ne že by to nešlo, ale čas je jenom
jeden a rozdělaných věcí víc), nabízím tu 3.5" verzi k odprodeji - původní
výbava, přidám třeba ještě nějakou bižuterii (zdroj, 2mm konektor pro GPIO,
novou baterku pro CMOS, samozřejmě ty konektory pro RS232), cenu si vzhledem
k opotořebení dovolím o stovku snížit, tedy 1600Kč.

Měl by někdo zájem dát si třeba dárek pod stromeček? :)

Pavel Kutina