OT DX ma sklad v UK

Ales Filip nostromo na khnet.info
Úterý Prosinec 20 10:47:56 CET 2011

1) Trackpointovy senzor mam na Samsung i900. Chova se naprosto stejne.
Nastesti neni pro zadnou funkci nutny, takze ho nepouzivam.

2) Telefon na 2 SIM EVOLVE
Obe karty jsou aktivni pro volani, pokud z jedne volas, druha je
nedostupna (pri volani na ni).
Ma 2 radiove casti, jinak by to neslo. Kazda muze byt pripojena k jine
BTS jineho operatora.

--
Aleą Filip
http://xanadu.khnet.info