znaceni pojistek

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Úterý Prosinec 20 10:40:56 CET 2011

Až budete vracet opravený popis s, dle mého názoru dostatečnou zkratkou parametrů pojistky, vhodně se zminte, že pokud budou dělat potíže, mohl by to v dnešní době někdo pokládat za sabotování ekonomického rozvoje země nehledě na to, že by se úředníci měli pomalu začít učit zacházet s kosou a srpem :-)
S pozdravem,
Miloš Dašek