Baterie

Úterý Prosinec 20 10:24:39 CET 2011

ceny vypadají hezky - a jak je to s životností? V baráku mám pro případ
delšího výpadku elektriky NiCd baterku 12V 360Ah - sehnal jsem sice
starší, ale na to co od toho budu chtít, by měla vydržet 20 let. Režim
trvale nabitý a jednou za cca půl roku z důvodu formování vybít a nabít.
Když koukám na ty čínské LiFePO4, byly by při stejné kapacitě podstatně
menší, bez starostí s dolíváním, bez nutnosti pravidelného vybíjení.
Těch 20 let by asi byl asi problém - kolik bych za tu dobu takových
baterek vystřídal?
Anděl