OT Verohodnost Wolfram Alpha (WAS Priklad inflace)

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Úterý Prosinec 20 09:13:42 CET 2011

On Wolfram Alpha neni primarne urcen na dejepis. Je nutne si uvedomit, ze je postaven na Wolfram Mathematica, takze, co umi skvele WM, umi skvele i WA. Zkuste si zadat dotaz napriklad na nejaky slozitejsi Integral a uvidite o cem mluvim. Davat WA dotaz na dejepis je nesmysl. Uznavam, ze korektnejsi by od nej bylo, kdyby rovnou napsal "nevim", ale zas na druhou stranu casto Vas podobny typ odpovedi WA navede na ty spravne otazky nebo se ke kyzenemu vysledku proste doklikate.

Jednoduse receno, kdykoliv chcete pracovat s WM nebo WA, musite presne vedet ceho chcete dosahnout a musite vedet, proc se na to ptate prave WM nebo WA.

Pri pouzivani W produktu se zkratka vyzaduje premysleni, coz neni v dnesnim konzumnim svete az tak bezne.

Jakub Serych