Re: návrh specielního vícenásobného měniče pro asynchronní motory

Jiri Polasek jurp na volny.cz
Úterý Prosinec 20 09:09:30 CET 2011

Ruzne menice pro zeleznici a jine firmy vyvijejiv ELCOMu.
Partnerska firma tam taky poptavala vyvoj atypu.
Na menice je divize v Brne, a nove maji pobocku v Ostrava.
http://www.elcom.cz/aplikovana-elektronika/kontakty/
Nebo to je naopak?
JURP