hadanka na piat...eh utorok

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Úterý Prosinec 20 08:54:04 CET 2011

Polsky sice umím asi dvě slova, ale připadne mi, že autor psal do
diskuse, že baterka není modifikovaná.
Zajímavé také je, že LEDky svítí stále stejně, nezávisle na tom, kolik
jich svítí. A to je vše zapojeno až za odporem, takže ve výledku je
zdroj měkký.
Jestli nás autor netahá za nos a nepřidává to svícení na PC :-)
L.