pred-Vianocna HW-listovica BA (SK)

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Pondělí Prosinec 19 21:51:24 CET 2011

stahovanie v mrznucom dazdi mi zjavne neurobilo moc dobre takze by som
si dovolil navrhnut aby bol termin co najneskor, stvrtok by uz dufam
mohol byt dobry.
Pri tej prilezitosti som sa znova presvedcil o donebavolajucom
slendrianovi francuzskeho robotnika. Na novo urobena elektrika a ten
kreten (ma na to zivnost) pozapajal zasuvky 1.5mm^2 a dal tam 16A
istice, polovica zasuviek nefunguje lebo pri zapojeni akehokolvek
spotrebica to vyhodi prudove chranice (zjavne pomiesal kable medzi
svetelnym a zasuvkovym okruhom), otvorena rozvodna krabica je
nainstalovana rovno pod vypustnym ventilom vodovodu potrubia co ide do
zahrady a u kablov ktore su tahane v trubkach su trubky na pol ceste
otvorene, kable priviazane spagatom o stenu a pokracuju dalej v trubke.
Takze aj ked je to v trubkach neda sa kabel vymenit bez burania aby sa
clovek dostal ku tomu spagatu.
Jeden by povedal ze ten chlap si zasluzi horucou lopatou po gulach...
b.