OT DX ma sklad v UK

Dawid Ferenczy ferenczy na volny.cz
Pondělí Prosinec 19 17:06:38 CET 2011

Puvodni  zprava  "Re:  Re[2]:  OT  DX ma sklad v UK" od "Jaroslav Lukesh (hw-list na list.hw.cz)" z 19.
prosince 2011, 15:20:17,
msgid:159d01ccbe59$55e0bba0$6164a8c0 na IBMXP (853 bajtu):

JL> Mě se něco takového stalo na "značce" HP - vyndal se celý "normálně" velký USB konektor.

To bude tou "ekologickou" pajkou :)

Ta  modrozubova klavesnicka z DX je opravdu identicka s tou znackovou od Freedomu (jen bez stemplu).
Premyslel  jsem,  jestli  tato  zarizeni  prochazeji nejakou kontrolou a ta kvalitni a spolehliva se
prodavaji  pod  znackou  a  ty potencionalne poruchova se potom prodaji za polovic. Ale asi tomu tak
nebude.

Urcite  ji nebudu posilat do HK na reklamaci, za cenu 350 CZK se mi to myslim nevyplati. Sice ma ten
konektor vyvody rozmeru SMD, ale pokusim se ho pripajet.

Nicmene  jeste vyuziji tohoto vlakna: kdo jste jiz na DX neco reklamoval? Jak to presne probiha a co
by  me  to  stalo a jak je to v praxi spolehlive? Postovne tam i zpet je na moje naklady? A na kolik
tak  takova  obalka  (prislo  mi to v cca A5 obalce a to tam bylo vice veci, tlusta tak 10 cm) do HK
prijde? Co kdyz neco prijde rozbite?

Dekuji a preji hezky den.

--
S pozdravem,