Jak to chodi z eBay

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Prosinec 19 14:28:59 CET 2011

Jen taková perlička ze života hmyzu - začítkem dubna (ano, TOHO dubna) si
jeden hotelový host, neznaje místních poměrů, objednal na amazon.com nějaké
knihy, s adresou do hotelu (měl asi třýdenní pobyt). Samozřejmě mu nic
nepřišlo, ale do hotelu dorazila V ŘÍJNU!!! cedulka od České pošty, že už tu
jeho zásilku tedy předávají k vyclení. Samozřejmě jim z hotelu odpověděli,
ať si to strčí do... hmmm... odesílané pošty a vrátí to amazonu, načež o
čtrnáct dnů později dorazily knihy do hotelové recepce... Recepční je
samozřejmě odmítla převzít (to bylo s hostem domluvené) a snad se už amazonu
vrátily, ale i tak je to hezká historka okresního formátu, ne?

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Petr Zahradnik" <clexpert na clexpert.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, December 19, 2011 1:58 PM
Subject: Re: Jak to chodi z eBay

Původní zpráva ze dne 19.12.2011 od Jaroslav Buchta:

> Pokud jsou zde zkušenější (z eBay jsem ještě nekupoval, z HK a DX uz
> ano) Za jak dlouho může reálně přijít tento displej

eBay je aukce, ne prodejna. Jak rychle to pak ten dotyčný pošle, to už
záleží na něm.

Jinak od pošty se dá očekávat, že teď už vůbec nebude stíhat. Co vím,
stále tam mají bordel, stále tam mají dost zpožděných zásilek, a teď
před Vánoci se to jistě nezlepší...

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601