Maly casovac s malym odberem

j s jarin.hw na gmail.com
Pondělí Prosinec 19 12:14:35 CET 2011

Hej, ten PIC dobry typ - pouzivala ho vo svojich obvodoch este Maria
Terezia a bola s nim spokojna :-)

Tak sa da pouzit akykolvek iny _moderny_ maly PIC s AD prevodnikom,
trebars 18F14K22, na 32k to zerie nieco okolo 15uA, v Idle na 32k
okolo 5uA a odber v sleepe nezmeriate. Ked sa mu zapne watchdog na
pravidelne prebudzanie, tak to ma spotrebu pod 1uA. Ma to AD,
komparator, vsetko sa da pouzit. Alebo nieco z PIC16F1xxx rady, tam sa
daju dosiahnut prudy cca polovicne. S takymito MCU som robil podobne
aplikacie a nie je problem to dosiahnut. Trebars teplomer
https://picasaweb.google.com/111890741167251011072/Lowtemp s odberom
pod 2uA.