Maly casovac s malym odberem

Fanda Kopriva info na elektronikavyvoj.cz
Pondělí Prosinec 19 09:43:28 CET 2011

Jeste jsem zapomnel
Tento PIC nema AD prevodnik ,takze nejde pouzit jednoduse potenciometr.
Ale jednou jsem pouzil mereni tak ze jsem nabijel kondenzator pres
potenciometr.
jednim pinem jsem kondik zkratoval a potom meril cas do prekroceni log.
urovne.
sel by pouzit presnejsi komparator v io .Funguje to velmi dobre ,ale
trochu to asi zvysi spotrebu
fanda