Konektory RJ45

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Neděle Prosinec 18 20:18:45 CET 2011

Ahoj,

> Ale pokud jsou k dispozici kvalitní krimpovací kleště, tak to bez problémů
> zvládnou i lankový konektory.
Blbost, udelej si jich nejakou tu stovku a mas o problemy vystarano...
Dokazal bych si predstavit ty na drat na lanku, ale ne naopak.

Neni to tak zcela pravda, ale je to nejcastejsi. Je potreba se podivat na to
jak jsou "brousene" ty spicky pro zalisovani kabelu.

Na drat jsou "brousene" tak aby ho obejmuly, tj. |/ \|, nejobvyklejsi jsou
trispickove, ale nektere jsou i dvojspickove.
Na lanko jsou "brousene" tak aby se do nej zapichly, tj. \/, nejobyklejsi jsou
dvouspickove, trojspickove jsem snad zatim nemel v ruce.

Radek (benedikt2hw.cz)