OT: Rebus na piatok: v akom je to jazyku?

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Pátek Prosinec 16 12:32:19 CET 2011

Připomělo mi to 2v1 leštěnku na auta z DDR, "Na pražitém slunci
použitelno" nebo "málo nebo vůbec neškodí zdraví"(má to znamenat, že
škodí zdraví extrémně :-). Moc nás ten překlad tenkrát pobavil,
záludnost spočívá v nemožnosti stanovit pro napsané nějaký výklad a s
tím souvid¨sející problémy. Ale myslím, že se to dnes při sporu řeší
tak, jako by výrobek návod v češtině vůbec neměl.
S pozdravem,
		Miloš Dašek