Celovka - vysledek

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Prosinec 15 21:43:18 CET 2011

 15.12.2011, 21:37:01

A jaka to melo streva ? Byl tam ACM7135 popr. ekvivalent, nebo jen
obyc R, nebo jeste neco. Ze je vase svitilna udelana blbe, jeste
neznamena ze to nejde udelat dobre.
Kdyz budu uvazovat ty HP z vaseho odkazu, tak na maluvce 30mA/3,5V
ACM7135 pracuje pri ubytku 0,1V, dohromady 3,6V. A najdete si na grafu
pro enelop, kdy napeti klesne na 1,2V pri 0,1C.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz