Predloha pro negativni rezist

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Prosinec 15 16:39:52 CET 2011

Bez problémů lze používat kvalitní pauzák, už jsem psal, že tisk na něj
je od počátku sytější. Případně matnou plastovou fólii, co jako pauzák
vypadá, tam je tisk stejný jako na tom pauzáku.

> Ted jsem to znova jeste zkousel - maximalni kontrast, vypnuty setreni
> tonerem, precizni tisk. Na papire je to jak bota. Na folii pruhledne.

Pro HP tiskárny (nevím ovšem, jestli pro ty "in") a pro Windows existuje
utilita zvaná LJconfig, kde se mj. dá nastavit množství toneru při
tisku. Na LJ 6L funguje spolehlivě. Od doby, co používám nafetování v
acetonu, je to ale zbytečné, protože i standardní vrstva toneru se slije
do neprůhledné "kůže", a to i na fólii.

> Evidentne je ta vrstva tenka.

---
Jirka