Kamil Novák nokam na centrum.cz
Čtvrtek Prosinec 15 15:19:24 CET 2011

Dobré odpoledne, já používám "Black Covering BCL 2002 ", je to spray pro zvýraznění krytí barvy černéto toneru a používám i fólie zakoupené u téže firmy
(v GESu folie přibližně za 80Kč zde ani né za desetinu) _ www.rayfilm.cz  konkrétně jsem nakupoval v Opavě.
Kamil Novák
> Od: "Peter Bosnak"
> Datum: 15.12.2011 11:39
>
>Donedávna jsem na zčerněnípoužíval jakýsi sprej (dostal jsem ho v tiskárně, kde to používali na zčernění předloh
>pro offset),  ten byl ideální. Pauzák s vytisknutým motivem se střiknul a po 5 minutách
>uschl a toner byl krásně černý. Sprej mi došel (zkusím se po něm někde podívat),
>tak jsem přešel na acetonové výpary, funguje to, ale musím to nechat cca 1 hodinu a stejně mám
>pocit, že s tím sprejem to bylo lepší.

Myslím si, že to je zaujímavá informácia. Doteraz tu nikto taký sprej nespomínal, takže ak sa vám podarí zistiť jeho dostupnosť a typ, bude vám dosť ľudí vďačných. P.B.