Jeste k tonerum do tiskaren...

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Prosinec 15 13:42:17 CET 2011

Co budete delat az ty tiskarny nebudou? I ted uz to zase takovej zazrak
neni - repas se zarukou 6 mesicu stoji 1500-2000Kc - je to naprosto
narazove, ze zrovna nekde jsou. Stejne tak muzete zjistit, ze az si
priste koupite tu flasticku s tonerem, ze je v nem neco jineho a vas
postup nefunguje.

Co se tyka poskozeni valce a spol. - valec do te OKIny stoji 2/3 cele
tiskarny - myslite tedy ze mam risknout tech 5 tisic a na zkousku tam
nasypat jinej toner? Ze jsou laserovky na naplne haklive vim moc dobre -
problem je ze to tiskne ale na valci co ma vydrzet treba 30.000 stran
natocite jen tretinu.

Vase reseni jste sem psal, ale to neznamena, ze to tak pujde delat
donekonecna - pokud vetsina novych tiskaren ma toner jinej tak se musi
najit nejaky postup jiny.

Radek Vicek