Celovka - vysledek

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Čtvrtek Prosinec 15 12:10:29 CET 2011

Ja mam v celovce alkalicke baterky. Pouzivam ji obcas, takze se akumulatory
nevyplati.
A sviti to dobre - na beznou praci to staci. (A na chozeni v lese v noci
taky)

3x bila LED, 3 x mikro tuzky.

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Kuba Jan" <honza.kuba na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, December 15, 2011 11:48 AM
Subject: Re: Celovka - vysledek

> Celovku s klasickymi LED, bych nazyval spise vybijeckou s vyraznejsi
> indikaci nez svitilnou. :-)
No ja bych Vam rad s takovou 4-ledkovou "vybijeckou a vyraznejsi
indikaci" posvitil chvili do oci. :-)

Dobre, pokud to srovnam s 5W cree sviti to urcite min. Ale je to relativni.
> Ale i tak, kdyz jsem zmeril bilou LEDku ze supliku, tak mela 3,12V pri
> 20mA a vic bych do ni radej nepoustel.
Ja se nechci prit, jen jsem tady na stole mel par svitilen na stole a v
podstate vsechno, co melo napajenz z 3xAAA
a nemelo menic stalo za h**** pri provozu z accu. :-(
Do pul hodiny to prestava svitit ( spadne vykon)  a smitec. A pak vrazim
accu do IPC-1 a z 900mAh  (HR-4U od Sanya ) jeste vybiju 460mAh :-(
Proste a jednoduse to pocita s clanky 1,5V a ne s acu 1,2V.
V kazdem pripade by nam mohl poreferovat novy majitel celovky tady z
konve, jak je spokojeny s provozem z accu. Schvalne.....

Co se tyce LED-ky , ja mam tyhle:   L-HLMP-CW15
http://www.vo.gme.cz/_dokumentace/dokumenty/511/511-256/dsh.511-256.1.pdf
A 20mA tam tece az pri 3,3V. Nakonec aj v datasheete je krasny graf se
zavislosti U/I a zmerenemu presne odpovida.
(Pri 3,1V je to uz jen 10,5mA)
A tahle ( trochu jina)
http://www.gme.cz/_dokumentace/dokumenty/511/511-374/dsh.511-374.1.pdf
je na tom uplne stejne.
Ze by tam byly  mezi vasi LED dve desetiny voltu rozdilu se mi moc nezda
( to tady hraje velkou roli )  ale spis mate nejakou jinou led, nebo
mate jinej ( nechci  psat blbej)  voltmetr ( ampermetr).

JaKub