Re: spinany zdroj, galv. oddeleny s vice vystupy

nevrklap na volny.cz nevrklap na volny.cz
Čtvrtek Prosinec 15 12:37:27 CET 2011

Zdravim,
ano 2 moduly od Traco power mam pouzity ve velmi podobnem zarizeni
napajenem z USB, za moduly je LC filtr a pak ty TPS7Axxxx. Funguje
to velmi dobre, ale ma to nejake nevyhody. Neni tam moznost te
synchronizace a ty moduly maji obvykle velmi maly vstupni rozsah
napeti a take jsem si rikal, ze by sla dosahnout o chlup lepsi
ucinnost..
Nejaky omezeny cas na vyvoj by byl, prostredky a vybaveni nejsou
problem...
P.

Martin