Predloha pro negativni rezist

Michal Stanko ms na midkemia.sk
Čtvrtek Prosinec 15 11:49:55 CET 2011

Sprej sa tu už spomínal myslím ,že sa jedná o toto:
http://www.velkoobchodplus.cz/?lr=0&run=1&item=9479&ftx=R1060
http://www.dtpobchod.cz/abezeta-black-covering-spray-450ml-pro-zvyrazneni-laseroveho-tisku-na-filmu_d23115.html

Skúsenosť s tým ale nemám , ja používam ale klasickú C-6000. Tlačím na
fólie xerox. Toner originál k HP-LJ1200. Občas opravím väčšie vylievané
plochy centrofixou. Robím bežne spoje 0,2mm.

M.Stanko