Predloha pro negativni rezist

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Prosinec 15 10:45:49 CET 2011

Tak jsem vcera vyzkousel jak fix tak toulen. Oboji nejak funguje,
kontrast to vylepsi, ale i tak je to stale na muj vkus dost pruhledne.

V tech parach toulenu je videt jak se to nacuca (kdyz to vytahnu je to
viditelne leskle mokre), ale kdyz to uschne tak je to vicemene to same.

Takze zrejme je problem v tech novych tonerech.

Radek Vicek