Stavba serveru

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 15 00:49:50 CET 2011

On 14. 12. 2011 21:55, Kuba Jan wrote:
> Pod tohle se podepisu, snad vsechny PC s MSI deskama se mi vratily, vzdy
> problem na desce.
> Ve dvou pripadech odesly kondy ( viditelne nafouknuti ) dalsi zavda
> nemoznost zapnuti,
> odparena cast spoju, nefunkcni SATA radice, USB porty ( vsechny).

Ani som nechcel do tohto vlakna reagovat, lebo priame skusenosti so
stavbou serverov nemam. Nepriama skusenost je :-) Kedysi si v istej
firme povedali, ze ako DB server s 24h behom postaci bezne PC + raid
HDDs. Bola tam doska MSI. Bol som nechcenym svedkom, ako tato doska
vybuchla bez zjavnej priciny.. smrad, dym, zdroj nevypol.. nebyt
pracovnej doby, ze najblizsi kolega vytrhol sietovu snuru zo zasuvky,
tak PC bezi dalej :-) Po rozobrati bolo jasno - vybuchol elyt pri
internom USB konektore. Cast spojov na DPS o ploche cca 5x5cm nebola...
Dym a sajrajt z elytu tak zas*ali zdroj (ktory to tahom vzduchu nasal),
ze ho radsej vyradili. Miestnost sa musela vetrat 2 dni a utrzky
dielektrika sa pod skrinami nachadzali este hodne dlho. Ta zakladna
doska bola este v zaruke, takze isto nebezala viac, ako 2r..

miro