Predloha pro negativni rezist

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Prosinec 14 22:42:57 CET 2011

On Wed, 14 Dec 2011, HW CNCnet.info wrote:

> jo musim si to najit - mel jsem chripku a zapomnel na to...

:-) Zas takova legrace to nebyla - princip nanest na DPS nasyceny roztok
zelatiny - roztok musi byt tak akorat ani ridky ani husty a musi se nanest
rychle po rozdelani protoze meni vlastnosti.

Po zaschnuti se to projede inkoustovkou ktera umi potisk CD - ma na to ten
drzak. Inkoust rozpije tu zelatinu a Vy to pak poprasite normalnim tonerem
z laserovky a on difunduje do te rozpite zelatiny. Tam kde byla zelatina
sucha toner nedrzi a otre se opatrne steteckem. Pak se to zapece v troube
cim se ma toner chytit desky a nasledne se zelatina rozpusti ve vode a
zbyde jen ten toner napeceny na DPS.

Taky je treba upravit ten CD tray do tiskarny pokud nechcete tisknout jen
kulata DPS velikosti CD.

Taky se muze pri tom vsem ukazat ze rus ma ten stary toner co ma velka
zrna a lepkava a s temi modernimi to nemusi fungovat.

Prislo mi ze je to cele tak komplikovane ze o nejakem usnadneni proti
stavajicim zpusobu nelze mluvit. Udelat dvojity soutisk na laserovce
a osvitit to UV na desku s nanensenym fotorezistem mi prijde rychlejsi
cesta a jistejsi vysledek.