Prenos napajeni a dat po dvoudratu

Jozef Racek Jozef_RACEK na tempest.sk
Středa Prosinec 14 16:33:00 CET 2011

Kedysi som takyto prenos robil.

Sonda bola napajana tusim 12V, odber sondy bol relativne konstantny.
Modulacia bola na sonde robena prudovo (jeden tranzistor so spolocnym
emitorom a zatazovacim kolektorovym odporom).

Na zariadeni, ktore spracovavalo signal bol maly prudovy transformator
( snimanie aj galvanicke oddelenie ) a nasledne jeden OZ, ktory prudovy
signal naspat na napatovy a signal zaroven tvaroval.

Chodilo to dobre na desiatky (asi 20-50) metrov ( viacej som neskusal )
Sumova odolnost velka, odolnost voci ruseniu velka.
Tie odolnosti zavisia na impedancii, modulacnom prude.

Bude to ale uz asi aspon 15 rokov, neviem, ci sa mi podari dohladat
dokumentaciu...

Dodo