[OT] Fastcgi v C na Lighttpd?

Ondřej Janovský ondrej.janovsky na alarex.cz
Středa Prosinec 14 15:59:47 CET 2011

Jako vyvojové prostředí v Linuxu pro C jsem použil Eclipse. GnuC.

LightHttpd jsem zkoušel na FriendlyArm a jeví se jako velmi vhodný a
šikovný. Co se týká CGI, tak mám za to, že co vypíši na výstup aplikace,
to bude na WWW stránce.

Oja