Stavba serveru

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Prosinec 14 15:18:24 CET 2011

No ja mam zatim zkusenosti naprosto opacne. Pokud neni MB a zdroj uplnej
sunt tak valna vetsina beznych komponent vydrzi.

Podle me nejvic vadi domacim PC neustale vypinani, zapinani, spatne
chlazeni a ruzne bordely v napajeni.

Ted jsem mel v serveru MB Asus M2A-VM za 1300Kc a trochu lepsi zdroj a
bezelo to pokud se nepletu 4 nebo 5 let nonstop - s povesenyma 4 diskama
- nejstarsi disk mel tusim 45.000h a jen asi 35 start-stop cyklu.
Nikde absolutne zadny problem - deska sla ted detem jako jejich PC i s
jednim diskem.
Predtim jsem tam mel asi dva roky nejaky lepsi desktop MB od Intelu s
PIII a to uz byl jety kdovijak dlouho.

Radek Vicek