shazam, bolo: Jen si pekne ty "in" telefony kupujte...

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Středa Prosinec 14 11:01:52 CET 2011

Shazam Free měl nějaká omezení, třeba počet zjištěných písniček za měsíc.
Možná už to neplatí, nezjišťoval jsem. Shazam Encore zadarmo není a teď
stojí 1,91Kč, tak jsem si ho koupil. Dvě koruny jsou přijatelná cena... :)