OT: USB kabel pre audiofilov

zu1234 zu1234 na seznam.cz
Středa Prosinec 14 08:54:52 CET 2011

Je to využívání nějaké lidské slabosti.

Starší lidé možná berou předváděcí akce jako pozornost, které se jim
naprosto nedostává. Uniká jim zrůdnost toho podniku.

Audiofil zase hledá dokonalost v tomhle "nedokonalém" světě.

Za velmi hloupé považuji tvrzení, že pokud to není proti zákonu je to
správné. Je mnoho velmi špatných věcí a jen na malou část máme zákony.

Navíc, valná většina z nás dobře ví co není košer a většinou se podle
toho i chováme. Tak proč obdivovat ty pro které není nic svaté vyjma
jich samotných.

Podle mne není špatné někomu prodat pozlacený kabel potažený hadí kůží
s blikajícími modrými ledkami po celé délce. Špatnost je tvrdit že to
vliv na kvalitu reprodukce.

ZU