Mech: Zkusebni zarizeni elektropohonu.

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Prosinec 14 08:52:15 CET 2011

Nevim jestli pocitam z hlavy dobre...vychazi mi to cca 3kW vykon? To
neni nic moc strasneho.

Kdybych to mel resit nejak homemade (univerzalne) tak bych asi vzal
nejakou prevodovku (treba z nejakeho auta, traktoru) a prvni prevod bych
udelal (vice)clankovym retezem (jsou tam male otacky takze zadny
problem) na vystup te prevodovky (tim se zredukoje ten velkej kroutak).
Prevodovku bych zatizil treba klasickym odstredivym cerpadlem na vodu a
zatez reguloval skrcenim na vystupu.

Ale je to jen takovej prvotni napad.

Radek Vicek