OT: shazam, bolo: Jen si pekne ty "in" telefony kupujte...

Robo Baranka hwlist na zoznam.sk
Středa Prosinec 14 07:24:50 CET 2011

vdaka
no nic, budem musiet vyniest repraky na dvor, aby mal vyhlad na nebicko :-)
robo

----- Original Message -----
From: "Pavel Troller" <patrol na sinus.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, December 14, 2011 6:28 AM
Subject: Re: OT: shazam, bolo: Jen si pekne ty "in" telefony kupujte...

Zdravim,
  ja mam taky zdarma. Jde o verzi pro Android. Lokalizaci (u mne GPS nechce,
staci mu hruba pomoci site) chce proto, aby geograficky mapoval zajem o
ruzne
styly a druhy hudby, coz ma pomoci nahravacim spolecnostem lepe cilit na
ruzne geograficky vazane cilove skupiny. Cili zase spionaz, ale vicemene
anonymni, tuto bych byl asi ochoten tolerovat a chapu jeji vyznam :-).
  S pozdravem Pavel