Mech: Zkusebni zarizeni elektropohonu.

Středa Prosinec 14 07:16:50 CET 2011

Potrebujeme vyzkouset elektropohon - v podstate elektromotor
a prevodovka do pomala - aby pracoval do zateze.
Vystupni hridel se otaci rychlosti 25ot/min (obema smery)
a zkusebni zarizeni by jej melo trvale zatezovat momentem tak 2000Nm.
Potrebujeme jednak vyzkouset jak se zahriva elektromotor, jednak
nechat behat delsi dobu kvuli zivotnosti. Uz jsem zkousel obvolavat
zkusebni ustavy co mne napadlo, ze by se tam necim podobnym
mohli zabyvat, ale zatim jsem neuspel - bud je to pro ne moc silne
nebo moc male otacky.

Do budoucna si neco na tyhle zkousky budeme muset poridit,
to co mame ted si s tak velkymi krouticimi momenty neporadi.