Stavba serveru

Lubos Medovarsky lubos.hwlist na accelera-networks.com
Středa Prosinec 14 01:12:11 CET 2011

Este je moznost postavit 2 lacne servery, replikaciu virtualov cez drbd
dedikovanymi optickymi adaptermi, voci zakaznikom nastavit virtualne IP,
vzdy smerovane na aktivny system, a failover si urobit podla svojich
kriterii, vlastnym pollovacim nastrojom, resp. CARP, VRRP, keepalived,
Linux-HA a podobne.

Nechcem robit reklamu, tak len tolko ze to maju takto kolegovia v praci
nasadene u enterprise zakaznikov, a funguje to ako ma pre sietove
monitorovacie servery. Bezne na tom spravujeme radovo tisice az desiatky
tisic sietovych zariadeni, funguje to a nevidim dovod preco
by to nefungovalo aj v takomto pripade, len davam doraz na spominanu
dedikovanu optiku, a pilotny test replikacie.

Pekny vecer

Lubos