Predloha pro negativni rezist

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Úterý Prosinec 13 23:38:40 CET 2011

Stary Kicad delal rozlitou med podle toho jak hruby byl rastr v okamziku prikazu "fill zone"
novy Kicad od verze 5 vyhodi dialogove okno kde se to da nastavit

Zdravi Petr Kubac
  ----- Original Message -----
  From: Jaroslav Buchta
  To: HW-news
  Sent: Tuesday, December 13, 2011 10:06 PM
  Subject: Re: Predloha pro negativni rezist

  Me to zubaty nedela, asi to musi byt hodne stara verze - viz obr.
  Na barevny Samsung mi aceton castesne funguje - povrch je leskly jako naleptany ale moc to nenabobtna - kazdopadne malinko to pomuze.

  Dne 13.12.2011 21:52, Peter Bosnak napsal(a):
    >Jen mi vrta hlavou - proc je ta rozlita med tak zubata a proc jsou v

    >plochach krizky???

    >Jinak cerna je skutecne cerna, takhle mi to Samsung nevytiskne...

    Zubaté to robí Kicad (aspoň teda verzia, ktorú mám ja). Krížiky sú značky na vŕtanie dier, ktoré som tam dal ja. Aby ste tú čiernu mohli posúdiť, musel by som vám poslať vytlačenú fóliu. Takto vidíte len produkt, ktorý vznikne po úprave kontrastu cez Irfan. Ale myslím, že aj plošák z toho vyšiel celkom dobre, aj keď mi nefunguje úprava pod acetónovými parami a ani fix na tabule. P.B.