Predloha pro negativni rezist

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Prosinec 13 22:52:20 CET 2011

On Tue, 13 Dec 2011, HW CNCnet.info wrote:

> Zdravim,
> konecne jsem se dokopal zkusit take ty desky z dioda.cz a vytiskl si predlohu
> na pruhlednou folii na laserovce OKI4350. Ale zda se mi to nejak malo syte -
> mohli byste nekdo zkusenym okem na to kouknout zda by to mohlo stacit?
> http://www.cncnet.info/galery/dps/oki4350.png

Mne to prijde prusvitne. Bude treba citlive volit cas osviceni a leptani
  -> same potize :-)

> Pri tisku jsem nastavil snad nejvetsi mozne kryti (ale je mozne ze nejake
> jine nastaveni da lepsi kryti).
>
> Pripadne jakou laserovku mi doporucite z toho co je momentalne na trhu.

Asi zadnou. Nedavno jsem tu resil podobny problem. Konzultoval jsem to
s lidmi od HP a potvrdili mi ze se zmenila technologie toneru - pro nove
tiskarny s vysokym rozlisenim se pouziva jiny nez driv - jemnejsi a asi
ma jine chem vlastnosti protoze na nej nepusobi aceton.

Jedine sehnat starou tiskarnu s malym rozlisenim a starym tonerem...