Predloha pro negativni rezist

Peter Bosnak lajost na zoznam.sk
Úterý Prosinec 13 22:29:38 CET 2011

>Me to zubaty nedela, asi to musi byt hodne stara verze - viz obr.

>Na barevny Samsung mi aceton castesne funguje - povrch je leskly jako

>naleptany ale moc to nenabobtna - kazdopadne malinko to pomuze.

Je to možné. Skúšal som poslednú verziu ale nijako ma neoslnila, takže
používam tú pôvodnú. Mne tie zúbky nevadia. Mne nefunguje žiadna dodatočná
úprava toneru. Chcel by som ešte skúsiť tlač na pauzák ale potom použiť ten
sprej na zvýšenie priehľadnosti (Pausklar ?), lebo mám dojem, že tlač na
pauzák lepšie kryje, ako na fóliu. Bez toho na pauzáku chýba potrebný
kontrast, aj keď je to pri presnom určení osvitu použiteľné. Nejaký čas som
tak DPS vyrábal. P.B.