Predloha pro negativni rezist

Peter Bosnak lajost na zoznam.sk
Úterý Prosinec 13 21:52:03 CET 2011

>Jen mi vrta hlavou - proc je ta rozlita med tak zubata a proc jsou v

>plochach krizky???

>Jinak cerna je skutecne cerna, takhle mi to Samsung nevytiskne...

Zubaté to robí Kicad (aspoň teda verzia, ktorú mám ja). Krížiky sú značky na
vŕtanie dier, ktoré som tam dal ja. Aby ste tú čiernu mohli posúdiť, musel
by som vám poslať vytlačenú fóliu. Takto vidíte len produkt, ktorý vznikne
po úprave kontrastu cez Irfan. Ale myslím, že aj plošák z toho vyšiel celkom
dobre, aj keď mi nefunguje úprava pod acetónovými parami a ani fix na
tabule. P.B.