Predloha pro negativni rezist

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Prosinec 13 18:22:29 CET 2011

Vůbec netuším, jak jste pořídil ten *.png. To je průsvitem ze scanneru?

Dejte ten výtisk nafetovat, první pokus řekněme cca 1/2 hod. do
vzduchotěsné krabice s trochou acetonu na dně (lze třeba polít kus tam
položeného panasranu), na distanční podložce fólie s výtiskem tonerem
nahoru.

---
Jirka

Zdravim,
konecne jsem se dokopal zkusit take ty desky z dioda.cz a vytiskl si
predlohu na pruhlednou folii na laserovce OKI4350. Ale zda se mi to
nejak malo syte - mohli byste nekdo zkusenym okem na to kouknout zda by
to mohlo stacit?
http://www.cncnet.info/galery/dps/oki4350.png

Nemam vubec predstavu jaky kontrast je nutny.

Pri tisku jsem nastavil snad nejvetsi mozne kryti (ale je mozne ze
nejake jine nastaveni da lepsi kryti).

Pripadne jakou laserovku mi doporucite z toho co je momentalne na trhu.

--
S pozdravem
Radek Vicek