OT: USB kabel pre audiofilov

Cihak na dkv.cst.cd.cz Cihak na dkv.cst.cd.cz
Úterý Prosinec 13 15:24:15 CET 2011

To je otázka. Měl byste pravdu kdyby kupující nebyl masírován a přesvědčován o tom, že právě toto je to jediné a poslední co mu ještě chybí ke zcela dokonalému poslechu. Neboli - kdyby kupující nedostal zavádějící či nepravdivé informace pravděpodobně by si kabel nekoupil. Ale mnohým lidem kteří nemají technické vzdělání které jim umožní posoudit taková tvrzení prostě nezbývá než věřit "odborníkům".

Když jsem potřeboval nový zub taky jsem se s lékařem nehádal ale nechal jsem si od něj doporučit vhodnou variantu (a pak ji zaplatil).

Rozdíl mezi skvělým kšeftem a zlodějnou vidím právě v poskytnutí pravdivých informací. Nedávno jsem měl příjemný zážitek, kdy jsem přišel do prodejny techniky ve které se nevyznám. Vysvětlil jsem prodavačovi co a proč potřebuji. On mi řekl, že zboží které chci sice mají ale patrně bych byl zklamán že nebude splňovat parametry které jsem si vysnil. V podstatě mě odradil od toho abych si od něj něco koupil protože to považoval za nesolidní přístup (tak mi to řekl). Dopadlo to dobře, v debatě padlo že jsem na internetu viděl zboží, které moje požadavky splňovalo. A oni mi ho objednali a přišlo mě to ještě o chlup levnějí než na tom internetu :-). Takovému prodavači jsem rád udělal kšeft. A příště už se nebudu zdržovat vymýšlením a prolézáním obchodů a půjdu přímo za ním.

	Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Dawid Ferenczy
Subject: Re[2]: OT: USB kabel pre audiofilov

JL> Co se týká tři stopy dlouhého USB kabelu za tisíce dolarů - to je
JL> pro mě
JL> nehorázná zlodějna ať je cílovou skupinou kdo chce.

Jak  muze  byt zlodejna prodavat neco, co je naprosto zbytne, nikdo to nikoho nenuti kupovat a navic nabizi  30denni lhutu na vraceni penez bez udani duvodu? Coz znamena, ze si to clovek muze vyzkouset a kdyz mu prijde, ze nejde o optimalne vynalozene penize, resp. ze ten kabel subjektivne neni zadnym prinosem, tak ho proste vrati.