OT: USB kabel pre audiofilov

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Prosinec 13 15:12:29 CET 2011

Sice to není na mně, ale existuje něco jako dobré mravy a přiměřený zisk.
Pokud budu něco prodávat za tisícinásobek pořizovací ceny, včetně nákladů na
výrobu, zejména pokud vývoj v podstatě byl jenom napsat bludy a sehnat
materiál, pak něco opravdu není v pořádku. Je to prostě krysácká zlodějna na
těch co si to, omámení svým bohatstvím a bludy prodejce, koupí. A můžete si
to vysvětlovat podnikáním, svobodnou volbou a kupní silou jak chcete.

----- Původní zpráva -----
Od: "Dawid Ferenczy" <ferenczy na volny.cz>

Puvodni  zprava  "Re:  OT:  USB  kabel  pre  audiofilov" od "Jakub Ladman
(hw-list na list.hw.cz)" z 8.
prosince 2011, 8:19:58,
msgid:2862951.CR0zi5XqcV na hovado (2019 bajtu):

JL> Co se týká tři stopy dlouhého USB kabelu za tisíce dolarů - to je pro mě
JL> nehorázná zlodějna ať je cílovou skupinou kdo chce.

Jak  muze  byt zlodejna prodavat neco, co je naprosto zbytne, nikdo to
nikoho nenuti kupovat a navic
nabizi  30denni lhutu na vraceni penez bez udani duvodu? Coz znamena, ze si
to clovek muze vyzkouset
a kdyz mu prijde, ze nejde o optimalne vynalozene penize, resp. ze ten kabel
subjektivne neni zadnym
prinosem, tak ho proste vrati.

Ferovejsi obchod si ani nedovedu predstavit.

Mate  pocit,  ze  si  ten  kabel  musite koupit a tim vam prodavajici
zpusobi skodu? Ja takovy pocit
nemam, nabidka me nechava chladnym, ale nemam zadny problem s tim, ze nekdo
jiny si ten kabel koupi,
je to jeho svobodna volba.

Nejsou to pozustatky komunismu, kdy clovek proste moc na vyber nemel?