OT Re: Wagner - Konec roku ve Fukusime

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Prosinec 12 13:30:46 CET 2011

 12.12.2011, 13:22:58

Co je vetsi katastrofa ? kdyz 20 000 lidi bude nuset kvuli
radioktivite rok bydlet nekde ve stanu, ale nikdo nezemre, nebo kdyz
pri vybuchu zahynou ctyri lide, ale v okolnich vesnicich bude jedinou
komplikaci, nutnost pockaz 3 dny nez sklenari ze synthezie povymenuji
rozbita okna ?
Zminoval jsem tu Vajont (Vaiont). Tam to druhej den po povodni nebylo
na uklizeni ale na vykolikovani parcely pro novej hrbitov. To mestecko
proste zmizelo.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz