Wagner - Konec roku ve Fukusime

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Prosinec 12 12:08:47 CET 2011

>No tak ja reagoval na tvrzeni, ze kydz to rachne (ne jak velka
>pravdepodobnost je to u JETE) ze se toho zase az tak nestane.

Aby som zacitoval povodny vyrok pana kolegu Buchtu:
> ze i kdyz se v JE pos... skoro
> vsechno tak se zas tak moc nestane.

To je dost rozdiel od "to rachne" - a prave to je ta pointa, ze ako daleko je od posr*tia sa po rachnutie. A vyzera to, ze pomerne dost daleko, lebo v tej Fukushime sa toho posr*lo naozaj vela, a to nielen v samotnej elektrarni; a pritom nejaky skutocne seriozny rachot (t.j. vyznamnejsi unik radiacie v zmysle ak by roztrhlo reaktorovu nadobu aj s kontajnmentom v tomto pripade, nedajboze keby doslo k neriadenej retazovej reakcii) sa nekonal.

Ked to raz rachne, tak to je samozrejme uz uplne iny pruser. Ale o tej cene za formu zivota ktoru vedieme sme sa uz bavili.

wek